21.05.2026

Genç Yetenekler Programı’nın Kapanış Toplantısı Gerçekleştirildi

ASO 1. Organize Sanayi Bölgesi ev sahipliğinde, Ankara Kalkınma Ajansı Teknik Destek Programı kapsamında yürütülen “Genç Yetenekler İçin İleri İmalat Teknolojileri, Akıllı Üretim Sistemleri ve Dijital Kapasite Geliştirme Programı’nın kapanış toplantısı gerçekleştirildi.
Programın açılışında konuşan ASO 1. OSB Bölge Müdürü Cüneyt Çalık, sanayide yaşanan dijital dönüşüm sürecine dikkat çekerek, geleceğin üretim dünyasında nitelikli insan kaynağının önemine vurgu yaptı. Çalık konuşmasında; yapay zekâ, robotik sistemler, nesnelerin interneti, siber güvenlik ve 3D modelleme gibi alanlarda gençlerin yetkinlik kazanmasının Türkiye sanayisinin geleceği açısından büyük önem taşıdığını ifade etti.
Program kapsamında ASO Teknik Koleji ile Ankara Üniversitesi 1. Organize Sanayi Bölgesi Meslek Yüksekokulu öğrencilerine toplam 30 saat uygulamalı eğitim verildi. Eğitimlerde öğrenciler; robotik sistemler, kodlama, sensör teknolojileri, yapay zekâ uygulamaları, dijital medya, siber güvenlik ve 3D tasarım alanlarında uygulamalı çalışmalar gerçekleştirdi.
Toplantıda ayrıca Ankara Üniversitesi ASO 1. Organize Sanayi Bölgesi Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Mehmet Cem Çatalbaş da proje çıktıları hakkında bilgiler vererek, sanayi ve eğitim iş birliğinin gençlerin mesleki gelişimindeki önemine dikkat çekti.
Programa ASOSEM Müdürü Ruhi Kılıç, akademisyenler, eğitmenler ve öğrenciler de katılım sağladı.
Program sonunda katılımcı öğrencilere sertifikaları takdim edilirken, günün anısına toplu hatıra fotoğrafı çekimi gerçekleştirildi.

SOSYAL MEDYADA BİZİ TAKİP EDİN

Top